kvällen som en dålig film, började bra slutade bra

Kvällen blev väl inte särskilt lyckad för somliga.. depp, depp, ångest, osv nu.
Jag är så på riktigt trött på mitt liv, inte för att jag har det dåligt egentligen, har em superfin familj och som alltid finns för mig! Men jag mår ändå så dåligt ibland, jag tror jag nästan bröt ihop ikväll..
Jag känner ingen livsglädje längre, nästan inte en gnutta faktiskt.
Alla tycker jag är så pigg och glad osv, men jag har märkt att det är sättet att dränka allt jobbigt, och låtsas att allt är bra, jag gör det liksom omedvetet.
Nu skriver jag bara av mig och klagar inte. Ibland är det skönt och skriva av sig när man har svårt att prata med andra om det.

hittade iaf en liten bild man kanske blir lite glad över att se, haha fyfan!


Nu ska jag fortsätta deppa.. hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0